ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش‌بینی شوکه‌کننده نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران درباره قیمت خودرو

طلای جهانی از 3100 دلار عبور کرد

درگذشت خواننده مشهور در حین اجرای کنسرت

تصادف در محور زالی/ شمار قربانیان به 6 نفر رسید

معرفی کشورهایی با کمترین نرخ مالیات در جهان

توافق ایران و ترکمنستان برای راه‌اندازی قطار مسافری

حساب این گروه از یارانه‌بگیران میلیونی شارژ شد

نماز عید فطر در جزیره کیش اقامه شد

هذیان پس از جراحی قلب؛ مشکل رایج برای بیماران مسن و مبتلا به بیماری‌های مزمن

این پلاستیک می‌تواند مشکل آلودگی زباله‌ ها را حل کند

یک خیبری در رختکن استقلال بود!

مغز ما چگونه واقعیت را از توهم تشخیص می‌دهد؟

تصادف مرگبار در فیروزآباد تهران 3 کشته برجای گذاشت

تصادف خونین در محور برخوردار نورآباد

5 نکته درباره تحصن حجاب که جمع شد

سفر پربار استاندار لرستان به کوهدشت

خاستگاه هنر ایران باستان در نقاشی‌های صخره‌ای هومیان و میرملاس نهفته است

تصادف مرگبار پژو 206 در محله فیروزآباد تهران سه کشته برجای گذاشت

پژوهش جدید: زنان شنوایی بهتری نسبت به مردان دارند

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت عید سعید فطر

تصادف 2 خودروی سواری در دلفان چهار کشته برجا گذاشت

هشدار پلیس فتا لرستان درباره کلاهبرداری‌های اینترنتی فطریه

عضو شورای شهر خرم‌آباد استعفا داد

تاثیر حملات ترامپ به یمن بر اقتصاد، انرژی و امنیت منطقه‌ای

تامین 70 درصد گاز کشور توسط پارس جنوبی

ظرفیت تولید پتروشیمی حدود 9 میلیون تن افزایش می‌یابد

افزایش 100 هزار بشکه ای تولید روزانه فرآورده‌های نفتی ایران

72 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند تعرفه‌ها قیمت‌ها را افزایش می‌دهد

الاکلنگ فروش 2 محصول محبوب؛ پژو سقوط کرد، سورن صعود

ایجاد 2500 پایگاه جمع‌آوری فطریه در لرستان

هشدار هواشناسی لرستان درباره ورود سامانه ناپایدار جوی

دورود شهری با جاذبه های گردشگری زیبا

نماینده مجلس: دولت در واردات خودرو کارشکنی می‌کند

خرید گیفت کارت از مسترگیفت مرکز معتبر فروش گیفت کارت

ترامپ: افزایش قیمت خودروها اصلا اهمیتی ندارد

ضوابط و نرخ خرید تضمینی برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر ابلاغ شد

50 سولانا عیدی در انتظار تو!

سازمان هواپیمایی: مسافران نوروزی بلیت «رفت و برگشت» تهیه کنند

بابک زرین با «قصه پری» نامزد جشنواره جهانی موسیقی آمریکا شد

مالک باشگاه خیبر خرم آباد از استقلال تشکر کرد

سوءاستفاده از طرح کالابرگ معیشتی در لرستان

شناسایی 10 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

مدرسه 12 کلاسه در کوهدشت احداث می‌شود

نماز عید فطر در مصلای «الغدیر» خرم‌آباد اقامه می‌شود

617 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و خدمات مسافرتی لرستان انجام شد

بازدید 107 هزار گردشگر نوروزی از مجموعه تاریخی «فلک‌الافلاک»

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مادر شهیدان طبری

پیام تبریک تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت عید سعید فطر

بازدید نماینده ولی فقیه در لرستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان از اردوی مطالعاتی نوروزی

میزان زکات فطره و کفاره روزه در استان لرستان مشخص شد