ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بدهی 700 میلیون دلاری وزارت نفت، دلیل عدم واریز یارانه؟

کبیری مدیرعامل کیش: رقبای کیش در ایران نیستند باید نگاهمان بین‌المللی شود

فنی یا سیاسی‌؟

سرمقاله هم میهن/ سرحد عدم

فروش سکه‌های حراجی به مرز 500 هزار سکه رسید

سخنگوی سازمان هدفمندی: منابع یارانه هنوز تامین نشد

تامین 45.5 میلیارد دلار ارز واردات

کارشناس خودرو: 29 نهاد در خودروسازی کشور دخالت می‌کنند

مهرداد قنبری: با حمایت هواداران‌مان ملوان را شکست می‌دهیم/ هدف ما بقا در لیگ است

شهردار خرم‌آباد: ظرفیت‌های گردشگری لرستان در تراز بین‌المللی است

جدول برنامه زمانبندی خاموشی برق خرم آباد امروز و فردا پنجشنبه 1 آذر و جمعه 2 آذر 1403

خرم‌آباد یکی از کهن‌ترین شهرهای دنیا است

استاندار لرستان: ثبت جهانی دره خرم‌آباد یک فرصت بی‌بدیل است

راهپیمایی جمعه های خشم در استان های البرز، خراسان رضوی و لرستان برگزار می شود

سفر سرزده به باغ ملی

پاسخ «کیهان» به «انتخاب»: عصبانیت از واقع‌بینی تحلیلی

سرمقاله وطن امروز/ تداوم حیات خودروسازان با پول مردم

مدیرعامل راه‌آهن ایران: جا به جایی ریلی مسافر در کشور پنج درصد کاهش یافته است

سرانه پایین مطالعه در لرستان

اینفوگرافی/ دانستنی‌های جالب شهر اصفهان

سرمقاله کیهان/ استقامت، دشمنان خارجی و شبهه‌آفرینان داخلی

سرمقاله اعتماد/ وفاق ملی برای حفظ بنیان اخلاقی جامعه

با دورزدن قانون مجلس به اروپا برای تحریم‌ها پاداش ندهید!

اعلام برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان

مدیر عامل شرکت ملی نفت: تولید روزانه نفت 60 هزار بشکه افزایش یافت

فعالیت 130 کتابدار در 59 کتابخانه عمومی لرستان

سرمقاله شرق/ فلفل و خال مهرویان

سواری دولت به خودروسازان

اظهارات سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره قانون همسان‌سازی بازنشستگان

عبور بیت‌کوین از 97 هزار دلار

تسنیم: یارانه آبان واریز نشد

مناسبت روز/ پنج‌شنبه، 1 آذر

سرمقاله خراسان/ تحول؛ یک مطالبه 40 ساله

بازدید وزیر راه از پروژه‌های مسکن ملی زاهدان

مسئول امور بریکس در ایران: کشورمان به دنبال عضویت در بانک بریکس است

قطعی برق خسارت زیادی به واحدهای تولیدی لرستان وارد کرد

بهترین شاخصه بسیجیان دفاع از ولایت است

تحقیقات جدید درباره اثرات اینترنت بر افراد بالای 50 سال

آئین رونمایی از 3 عنوان کتاب مدافعان حرم و امنیت در خرم‌آباد برگزار شد

بسیج یک نهاد الهی و مردمی پایدار است

تهدید اتمی پوتین کاملا جدی شد

در دوران ترامپ همه تصمیمات لحظه‌ای خواهد بود

دعوای زاکانی با سازمان بازرسی کل کشور

اپیزود دوم ترامپ و اهمیت توافق با عربستان

ماجرای رفع فیلترینگ

جراح مشهور فلسطینی که پس از شکنجه‌ شدید در اسارت به شهادت رسید

ویدئوی حزب الله از حمله موشکی-پهپادی به تل‌آویو

نارضایتی اطرافیان ترامپ از نقش فزاینده ماسک در دولت جدید

پیش‌بینی دولت از کسری بودجه؛ 1805هزار میلیارد تومان/ سخنگوی کمیسیون تلفیق واکنش نشان داد

مشکل رفع سوء اثر چک‌های برگشتی