ندای لرستان

آخرين مطالب

مهاجری: علیه تیم ما تبعیض وجود دارد اجتماعي

مهاجری: علیه تیم ما تبعیض وجود دارد
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر یک برد، یک تساوی و یک شکست ثبت کرد تا با چهار امتیاز وارد تعطیلات شود و اردویی را در بروجرد برپا کند. خدا را شکر می کنم که در مقطع تعطیلی بازی ها فرصتی ایجاد شد که یک مینی کمپ خوب را در بروجرد برگزار کنیم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
از مسئولان نساجی بروجرد بابت همکاری که داشتند تشکر می کنم. نیاز بود بازیکنانی که دیرتر به تیم ما اضافه شدند با برگزاری این اردو به آمادگی کامل برسند.
وی افزود: در این ایام تعطیلی لیگ اصلا خوب نبود. خودتان بهتر می دانید وقتی لیگ شروع می شود سه الی چهار هفته زمان می برد تا تیم ها در شرایط بازی قرار بگیرند. تا تیم ما آمد در شرایط بازی قرار بگیرد فیفا‌دی باعث تعطیلی دو هفته ای لیگ شد. ما هم سعی کردیم از این دو هفته استفاده کامل را ببریم و یک هفته را با هماهنگی باشگاه و همکاری خوبی که نساجی بروجرد با ما داشتند در کمپ این مجموعه اردویی را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: توانستیم با استفاده از این اردو بچه‌هایی که دیرتر به تیم ما ملحق شدند را با فشار تمرینات به آمادگی کامل برسانیم تا یک تیم یکدست از لحاظ بدنی داشته باشیم. روز گذشته هم یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم و به خرم آباد برگشتیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه لیگ به مانند این سه بازی که گذشت به لحاظ شکل فوتبالی و شرایط فنی به همین روند ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر تاکید کرد: از روزی که بنده و مجموعه همکاران فنی و بازیکنان در خرم‌آباد حضور پیدا کردیم هدف اصلی مان شاد کردن دل مردم و لرتباران عزیز بود، انشا الله همان هدف را با گام‌های محکم تر،بدن‌های قوی‌تر و اراده قوی‌تر جلو می بریم. حضور در لیگ برتر و شرایط بسیار سخت است ولی باید نتیجه گیری و نوع فوتبال ما به گونه‌ای باشد که دل مردم عزیز و مجموعه باشگاه شاد باشد.
مهاجری در ادامه پیرامون قضاوت های صورت گرفته در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: در مورد داوری ها خودتان می‌بینید که متاسفانه تبعیض هایی صورت می گیرد. مثلا یک تیم داوری حداقل امکاناتی مثل سیستم ارتباط رادیویی را جهت قضاوت یک مسابقه ندارند اما یک تیم داوری با تمام شرایط و سیستم کمک‌داور ویدئویی بازی را قضاوت می کنند. همین باعث می شود تا صدای اعتراض خیلی ها بلند شود و این جا جامعه داوری ما لطمه می خورد.
وی تاکید کرد: سیستم VAR تکنولوژی پیچیده‌ و سختی نیست که اضافه کردن آن به فوتبال و جامعه داوری ما اینقدر سر و صدا داشته باشد. می شد خیلی راحت آن را استفاده کرد که هم تیم‌ها و هم داورها از آن استفاده کنند و فشار نیز روی فدراسیون برداشته می شد. در این سه هفته لیگ شما شاهد تناقضات بودید که وقتی پیش آمد در کنار آن نیز هزار داستان و شبهه ایجاد شد. به نظر من فدراسیون فرصت دارد در این بازه زمانی تعطیلی لیگ بتواند همسان سازی کند تا اگر VAR به صورت کامل فراهم هست همه تیم ها از این سیستم استفاده کنند.
وی در خصوص دیدار آینده تیمش با فولاد در اهواز گفت: ما در حال حاضر برای بازی های آینده آماده می شویم. چون بازی فولاد بازی اول ما در ادامه راه و بعد از تعطیلی لیگ است نگاه ویژه‌ای به این بازی داریم. بعد از اردوی بروجرد سعی می کنیم بر روی نقاط ضعف و قوتی که در بازی فولاد نیاز داریم کار کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه لازم را اهواز بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر در خصوص اینکه آیا ممکن است در ادامه راه بازیکنی به فهرست تیمش اضافه شود یا خیر گفت: با توجه قانونی که متاسفانه فدراسیون در این بحث گذاشته باید در لیست کلی تیم تا سقف 20 بازیکن بزرگسال داشته باشیم اما در لیست هر بازی اجازه حضور 18 بازیکن بزرگسال را داریم. شما ببینید در اینجا دو بازیکن بزرگسال که سرمایه باشگاه هستند را روی نیمکت هم نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم که از لحاظ روحی نیز لطمه می خورند.
مهاجری تاکید کرد: از طرف دیگر دو بازیکن امید اضافه کردیم ولی شما یک آمار بگیرید و ببینید در بین تیم ها که بازیکنان امید اضافه کرده اند چند نفر از آن‌ها بازی کرده و دقایق حضور آنها در زمین چقدر بوده است. به نظر من این قوانین کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد. اگر قرار است موضوعی قانون شود باید ابتدا یک فرصتی به باشگاه ها بدهند و آن را از سال بعد اجرایی کنند. در این شرایط باشگاه‌هایی مانند خیبر، هوادار، نساجی و تراکتور که به صورت خصوصی اراده می شوند قطعا سرمایه های آن‌ها هدر خواهد رفت. امیدواریم در این قصه بازنگری کنند تا فوتبال ما کیفیت بالاتری داشته باشد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/975804/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسئله بچه‌های مسئولین

حمله «جوان» به «فراستی»: مسعود جان! سفره امریکا چرب‌تر بود؟!

آدم‌کشی با اسلحه

گزارش «سازندگی» درباره حضور مهاجران افغانستانی‌ در تهران

تفنگ‌های حقیقی و خواهرهای دلتنگ

قیمت خرید تضمینی دانه‌های روغنی مشخص شد

تقسیط بدهی‌های کارخانه نساجی بروجرد

بدهی‌های نساجی بروجرد قسطی شد

ادعایی درباره یک فرد جدید در ماجرای وام‌های نجومی

انتقاد وزیر اقتصاد از بدقولی روسیه برای سرمایه‌گذاری در ایران

بازدید نماینده مردم بروجرد از سردخانه محصولات باغی

13 سارقان تجهیزات مخابراتی در بروجرد دستگیر شدند

13 سارق تجهیزات مخابراتی در بروجرد دستگیر شدند

ثبت نام 883 لرستانی در طرح 40 هزار شهید قرآنی کشور

13 سارق تجهیزات مخابراتی در بروجرد دستگیر شدند

انتقاد روزنامه اصولگرا از انتصابات دولت پزشکیان

نگران برای وفاق

شرط وفاق باور به «حق برابر شهروندان» است

آخرین فرصت خرید اینترنت تابستانی ارزان با تعرفه ویژه

نظرات جدید کارشناسان درباره قیمت اتریوم

رییس اتاق تهران: همه کشورهای دنیا غیر از جیبوتی که جمعه تعطیل است، شنبه و یکشنبه تعطیل هستند

صادرات کارخانه کربنات کلسیم الیگودرز به خارج از کشور

بازگشت ایران به راهبرد صبر استراتژیک

تخم لق زنگزور؛ پهلوی‌ها با واگذاری آرارات ضربه تاریخی به ایران زدند

مجلس ختم طبقه متوسط

سخنگوی صنعت آب: با سال آبی خشک و نسبتا گرم مواجه هستیم

حجت اشراف‌زاده در کنار اهالی سرود/ سرود فجر برگزیدگان خود را شناخت

امید به آینده و امیدآفرینی سرلوحه کار معلم در تراز گام دوم انقلاب باشد

بوی ماه مهر در بازار نوشت افزار سلسله لرستان

آغاز مرمت دو برج تاریخی شهرستان بردسکن

جوی آرام در لرستان

اجرای 14 برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام طی هفته دفاع مقدس

شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد

سمی به نام افراط و تفریط

روسیه به ایران فناوری هسته‏‏‏‌ای می‌دهد؟

رخنه چپ در انقلاب

شلیک راهبردی

فرزین: در حال توزیع منابع بین بانک‌ها برای تخصیص وام ازدواج و فرزندآوری هستیم

رئیس‌ کل بانک مرکزی: 100 همت وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

ممنوعیت خرید نان با کارت بانکی واقعیت دارد؟

آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در کوهدشت

96میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان مصرف شد

برگزاری محفل انس و الفت خانواده های سپاه خرم آباد

«ال نینو» چگونه باعث بزرگ‌ترین رویداد انقراضی زمین شد؟

طرح های ویژه پلیس،بخشش جرایم و ترخیص در کیش

حضور 26 هزار نوآموز در مدارس لرستان

جاذبه‌های اعجاب‌انگیز خرم‌آباد از «فلک‌الافلاک» تا «گرداب سنگی»!

تقویت فضای کسب و کار می‌تواند در ایجاد اشتغال راهگشا باشد

راه اندازی دادگاه های صلح در حوزه‌های قضایی لرستان

جشن دانش آموختگی دانشجو معلمان در لرستان