ندای لرستان

آخرين مطالب

شاهد محفل‌های گوناگون برای گرفتن مدیریت‌ها در لرستان هستیم اجتماعي

شاهد محفل‌های گوناگون برای گرفتن مدیریت‌ها در لرستان هستیم
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم. آباد گفت: شاهد محفل‌های گوناگون برای گرفتن مدیریت‌ها هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: هر کس به یاد خدا و به نفع مردم باشد، کارهایش ماندگار می‌ماند.
وی با بیان اینکه خدمتگزاری مساوی با قبولی به درگاه الهی است، این معادله با بعضی از اتفاقاتی که در اجتماع ما رخ می‌دهد، همخوانی ندارد، عنوان کرد: چه خبر است؟ شاهد محفل‌های گوناگون برای گرفتن یک مدیریت و مسئولیت، انواع و اقسام رایزنی‌ها را انجام‌دادن، خود را نزد دیگران تحقیرکردن برای رسیدن به مسئولیت، دادوستد با افراد خاص و ذی‌نفوذ برای قرارگیری در یک جایگاه خاص، هستیم، قطعاً چنین افرادی دلشان به یاد خدا نیست. قطعاً چنین افرادی نمی‌توانند نمونه کاملی از خدمتگزاری به مردم باشند؛ چون باید تعهدات خود را به افراد خاص پرداخت کند نه به مردم. طبیعتاً خداوند هم از کارهای چنین افرادی راضی نیست.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته با برنامه‌های متنوع و گوناگون اجرا و در حال اجرا است، از همه برگزارکنندگان این برنامه‌ها که استان را معطر به دفاع مقدس کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
حجت‌الاسلام شاهرخی، افزود: در همین هفته مقام.معظم رهبری، سخنرانی مهمی را ایراد فرمودند، آنهایی که شنیدند، بار دیگر بادقت به این سخنان مراجعه کنند و آنهایی که نشنیدند، مراجعه کنند و آن را مطالعه کنند.
وی با بیان اینکه نام و راه شهیدان، هفته دفاع مقدس تضمین‌کننده راه و مسیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اهداف متعالی‌اش حرکت کند و به آن اهداف برسد، باید نام شهیدان و هفته دفاع مقدس را همیشه گرامی داشت و مسیر را با آن اهداف بسنجیم،
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تذکر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: مجاهدان و رزمندگان ما پرچم اسلام را در مرزها برافراشته نگه داشته‌اند، باوجود این فداکاری ایران اسلامی نمی‌پذیرد که نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های خصمانه آنها به‌وسیله افراد نفوذی و فریب‌خورده در کشور و دستگاه‌های مختلف پرچم دشمن برافراشته شود.
جت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: ایران اسلامی، حزب‌الله و مردم انقلابی نخواهند گذاشت که نفوذی‌ها دشمن در داخل کشور برافراشته نگه دارد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نباید اجازه داد که دشمن شکست‌خورده از رزمنده‌ها، در مرزها و داخل کشور بتواند با حیله، توطئه خود را پیش ببرد، تصریح کرد: مسئولان بخش‌های مختلف، به‌خصوص وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، بهداشت، صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… باید مراقب باشند و توصیه مؤکد است که مراقب نفوذ دشمن باشند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس یک سرزمین اسلامی را غصب کرده است و در طول این بیش از 70 سال و یک سال اخیر، جنایت‌هایی را در حق مردم فلسطین انجام داده که در تاریخ بشریت یا بی‌نظیر و یا کم‌نظیر است، افزود: در این روزها نیز شاهد خباثت این رژیم اشغالگر در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان و حزب‌الله مقتدر هستیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه کشورهای غربی که برای یک نفر جاسوس و مفسد این‌قدر دل می‌سوزانند، این روزها از این جنایت‌ها و خباثت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، گفت: اما مردم مسلمان ما می‌دانند که آمریکا جنایت‌کار و حامیان اروپایی او هستند که این سلاح‌های کشنده و کشتارجمعی را در اختیار این رژیم منحوس قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان و آزادگان دنیا می‌دانند که دولت آمریکا و حامی آمریکا در این قتل‌ها و کشتارها، بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، کودک کشی و… شریک جرم رژیم اشغالگر قدس هستند و امروز دولت آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و حامیانش منفورترین افراد در نزد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان هستند، اما خداوند با انسان‌های مؤمن و مجاهد است و امت اسلامی بر قله افتخار خواهد ایستاد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری در سخنان خود با بیان اینکه پیشرفت یک کشور بر است که هر قوه‌ای کار خودش را انجام دهد، عنوان کرد: قوه مجریه با تلاش و کار مضاعف کار خودش را انجام دهد، قوه مقننه در کشور و استان هم کار قانون‌گذاری و نظارت خود را باید انجام دهد، قوه قضائیه هم وظایف قضایی خود را انجام دهد.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه اگر این سه قوه در کشور و استان هماهنگ با هم وظایف خود را انجام دهند و در کار دیگری دخالتی نکردند، کشور و استان پیشرفت خواهد کرد، افزود: گاهی به‌عنوان نظارت می‌بینیم که افرادی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند، پیشنهاد من این است که طرح یا لایحه‌ای تصویب شود که «پیشنهاد» و «دخالت» در عزل و نصب‌ها، جدا شود.
وی ادامه داد: استان ما دراین‌رابطه آسیب‌دیده است، مرجعی برای رسیدگی در این موارد باشد، وزرا اگر می‌خواهند در پایان کارنامه موفقی داشته باشند، پیشنهادها را مورد بررسی قرار بدهند؛ اما اصرار بر بودن یا نبودن کسانی از بیرون از قوه مجریه را نپذیرند در غیر این صورت در کارشان موفق نخواهند شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه الان قوه قضائیه کار خودش را انجام می‌دهد، قوه مجریه هم باید چنین سامانی پیدا کند، مجلس خبرگان رهبری دخالتی در سه قوه ندارد، گفت: اما هم قوه مجریه در هنگام برگزاری انتخابات به وظایف قانونی خودش بی‌طرفانه عمل کند، و هم قوه مقننه به‌عنوان نظارت دخالت در عزل و نصب‌ها نکند.
حجت‌الاسلام شاهرخی، افزود: تقاضای من این است که شورای نظارتی ما در استان بادقت این امور را بررسی کند، اگر واقعاً چنین اتفاقی هست، کسی دخالت در عزل و نصب‌ها کرد و پیشنهاد نبود، حتماً به وظایف قانونی خودش عمل کند، چون استان ما دراین‌رابطه آسیب‌دیده است.
انتهای پیام
خبرنگار: امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/981125/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داور دیدار لیگ برتری ناگهان تغییر کرد!

داکونیا: مقبل آلومینوم دو نیمه متفاوت داشتیم

بازدید استاندار لرستان از سایت 25 هکتاری گلخانه واشیان پلدختر

پویش اهدای کتاب‌های دفاتر مدیران دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود

به همت شرکت توزیع برق لرستان ایستگاه صلواتی بمناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای خرم آباد برپا گردید

مهندس مجتبی زاهدی رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق استان لرستان شد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با خانواده شهید والامقام «حسین جوانمرد» در بروجرد

دیدار مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان با جانبازان 70 درصد بصیر به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با مادر شهید والامقام «مسعود میرزایی پور » و همسر شهید والامقام «کاظم کرمی »و مادر شهید والامقام « منوچهر کرمی»

گلباران و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان خرم آباد

فرصت ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای محرومان شهرستان خرم‌آباد در هفته دفاع مقدس

بازدید استاندار لرستان از طرح در حال احداث آهک صنعتی و هیدراته پلدختر

مشکلات تسهیلات ارزی لاستیک سازی الیگودرز رفع می شود

مراسم زیارت قبور مطهرشهدای گمنام مجتمع پردیس علوم پزشکی لرستان

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان

بازدید سرزده و شبانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا از بیمارستان امام علی ع

لزوم نظارت بر کار پیمانکاران فضای سبز و تنظیف توسط شهرداری‌ها

اولین برد آلومینیوم مقابل خیبر خرم آباد

پیش‌بینی وزش باد و کاهش دما برای آسمان لرستان

دپوی خودرو در پارکینگ‌ها، احتکار یا روال عادی؟

سرمربی خیبر: در نیمه اول بازی با آلومینیوم خجالتی بودیم!

برگزاری آزمون جامع اصلح مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان لرستان

ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک 1 - خیبر خرم آباد 0

مارکو: بازی سختی بود/ نیمه دوم تیم برتر بودیم! – آفتاب نو | اخبار ورزشی

شکست تلخ خیبر با مربی جدید در برابر آلومینوم آراک

شاهد محفل‌های گوناگون برای گرفتن مدیریت‌ها در لرستان هستیم

به دنبال نفوذ؛ بررسی رقابت قدرت‏‌های بزرگ برای افزایش نفوذ در خاورمیانه

لحظه تولد یک سهم در بورس

چرا ایرلند طلب 14 میلیارد دلاری از اپل را نمی گیرد؟

تحلیلی از مقاومت بورس در برابر تنش‌های منطقه

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 7 مهر 1403

خلاصه بازی آلومینیوم اراک 1 – خیبر خرم آباد 0

برگزاری اولین دوره مسابقات اتومبیل رانی بانوان لرستان

کاهش دمای هوا و وزش باد در لرستان

آلومینیوم 1-0 خیبر خرم آباد؛ تیم حسینی بالاخره طعم برد را چشید

خیبر خرم‌آباد روی نوار ناکامی در لیگ برتر / شکست در اراک

باخت تیم فوتبال خیبر خرم آباد در اراک

سرمربی خیبر: مقابل آلومینیوم 2 نیمه متفاوت داشتیم

پیکر مطهر شهید امنیت پوریا عبادی با حضور مدیرکل بنیاد مازندران در چالوس تشییع شد

وال‌استریت‌ژورنال: نتانیاهو منزوی شده است

تحلیلی از نوسانات اخیر بازار خودرو

پیش بینی بورس شنبه 7 مهر 1403

بهسازی و زیباسازی خیابان‌های اطراف قلعه فلک‌الافلاک

تغییر داور وسط دیدار آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد

گزارش زنده:آلومینیوم اراک 0-0 خیبر خرم آباد

شال گردن مردم لرستان بر گردن مارکو اورلیو

بازدید نمایندگان و اعضای کمیسیون های مجلس از طرح های توسعه ای کیش

سردار دقیقی: اجتماع مردم در یادواره شهدا بیانگر رنگ و بوی واقعی کیش است

پوتین با فن‌آوری فضایی خاورمیانه را تسخیر می‌کند؟

صعود قیمت تون کوین نزدیک است؟