امضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمهشدگان
يکشنبه 7 ارديبهشت 1404 - 00:02:09
|
|
ندای لرستان - در پی رضایتمندی از عملکرد بیمه دی در سال گذشته، قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این شرکت برای سال 1404 تمدید شد. این اقدام در راستای استمرار رویکرد مشتریمداری و بهبود کیفیت خدمات درمانی صورت گرفت. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه منابع سازمان صدا و سیما برای سال دوم قرارداد بیمه تکمیلی و درمان کارکنان صدا و سیما امضا شد. تعهد بیمه دی به بهبود مستمر خدمات درمانی در این مراسم، هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، با ابراز خرسندی از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: «خدا را شاکریم که بیمه دی توانسته برای دومین سال متوالی، در فرآیندی رقابتی و بر پایه اعتماد مسئولان محترم صدا و سیما، مسئولیت ارائه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شریف این سازمان و خانوادههای محترم آنان را برعهده گیرد. این موفقیت، تعهد ما به بهبود مستمر خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمهشدگان را دوچندان میکند.» وی افزود: «با همکاری بیش از 11 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تلاش میکنیم دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی تسهیل شود و کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر ارتقاء یابد.» دکتر عبداللهی همچنین بر تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمهشدگان خارج از مراکز طرف قرارداد تأکید کرد و گفت: «ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به بیمهشدگان، همواره در اولویت بیمه دی قرار دارد.» افزایش رضایتمندی و استمرار همکاری مجتبی رضایی، معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دی، گفت: «عملکرد این شرکت در ارائه خدمات درمان تکمیلی در سال گذشته موجب افزایش رضایتمندی همکاران شد. خوشبختانه در مناقصه جدید نیز بیمه دی با ارائه بهترین شرایط و قیمت موفق به تمدید این همکاری برای سال 1404 گردید.» وی ادامه داد: «ماهیت مشارکتی قرارداد و تحقق کامل اهداف پیشبینیشده، نشاندهنده موفقیتآمیز بودن این همکاری و تأکید بر ارتقاء کیفیت خدمات بیمهای است.» حرکت به سوی ارتقاء استانداردهای خدمترسانی آقای بهادری، مدیر قراردادهای صداوسیما، در ادامه این مراسم با اشاره به بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی بیان کرد: «با تلاشهای صورتگرفته، رضایتمندی چشمگیری در میان کارکنان ایجاد شده است و پیشبینی میشود تعداد بیمهشدگان تحت پوشش از 25 هزار نفر به بیش از 30 الی 35 هزار نفر افزایش یابد.» وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتقاء استانداردهای انتخاب بیمهگر و تمرکز بر مشتریمداری، خاطرنشان کرد: «بیمه دی با توسعه خدمات، پاسخگویی سریع و تکریم بیمهشدگان، در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات گامهای مؤثری برداشته است.» بیمه دی؛ همراهی پایدار با سرمایههای انسانی کشور بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی، اولین شرکت بیمه ای بورسی کشور و بزرگترین شرکت ارائهدهنده خدمات درمانی کشور است که افتخار دارد که با پوشش بیمهای مناسب، به خانوادههای معزز شهدا، ایثارگران و کارکنان سازمانهای مختلف کشور خدمترسانی کند و با فراهم کردن آرامش خاطر بیمهشدگان، در ارتقاء سلامت جامعه و فرهنگ سازی بیمه نقشآفرین باشد. گفتنی است شرکت بیمه دی اولین شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه ای به صورت نوین و از طریق اپلیکیشن برای عموم بوده است.
http://www.Lor-Online.ir/fa/News/1022956/امضای-قرارداد-همکاری-صداوسیما-و-بیمه-دی--تعهد-به-ارتقاء-خدمات-درمانی-و-حفظ-رضایتمندی-بیمهشدگان
|