ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله اعتماد/ مشکل کجاست؟

قطعنامه ضدایرانی آژانس و خوش‌رقصی مبتذل غربگرایان

سرمقاله کیهان/ هم‌دوش با شیطان

روزنامه ایران/ فرصت برای تعامل و همکاری باقی است

مثلث دیپلماتیک

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: بنزین هواپیما از 600 تومان به 7 هزار تومان افزایش می‌یابد

آغاز ترخیص برنج‌های وارداتی از گمرک

اقلام صادراتی برگشتی مشمول مالیات ارزش افزوده شد

جدول برنامه زمانبندی خاموشی برق خرم آباد امروز و فردا شنبه 3 آذر و یکشنبه 4 آذر 1403

آخرین خبر‌ها از پرونده ثبت جهانی دره خرم‌آباد

کیهان: دولت توصیه‌های ما را جدی نگرفت، قطعنامه تحویل گرفتیم!

سرمقاله آرمان امروز/ مولفه موثری به نام مذاکره

سرمقاله همشهری/ امتحان سخت اروپا در برخورد با سران جنایتکار صهیونیستی

سرمقاله آرمان ملی/ بهترین راه حل مشکل

دفاع «کیهان» از دولت رئیسی در پاسخ به همتی

سرمقاله فرهیختگان/ ایران «فقط» عضو NPT بماند؛ نه بیشتر

اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید بورس کالا

پیشنهاد افزایش وام مسکن روستایی به 400 میلیون

سایپا لیست جدید قیمت محصولاتش را اعلام کرد

خبر خوش مسرور برای واردات خودروهای بنزینی به کیش

محمد کبیری از تدوین برنامه سه ساله کاری خود خبرداد

سرمقاله خراسان/ 3 ماه سرنوشت‌ساز برای دیپلماسی هسته‌ای

سرمقاله دنیای اقتصاد/ در ضرورت چابک‌‌‌سازی دولت

سرمقاله هم میهن/ تصورش موجب وحشت

طلای جهانی دلار را شکست داد

روزهای سخت آلمان برای ترک گاز روسیه

آغاز به کار سامانه جدید برای مشاغل سخت و زیان آور

کنسرت خواننده ایرانی خارج نشین به تشنج و درگیری و تعطیلی کشیده شد

«آهنگ سرگذشت» زندگینامه فهیمه اکبر بانوی موسیقی‌دان به چاپ دوم رسید

پرواز هواپیماهای ایران‌ایر به فرودگاه استانبول روزانه شد

درآمد هر ایرانی 80 درصد سال 90

ثروت ایلان ماسک رکورد خودش را هم شکست

تغییر رویکرد بنیاد مستضعفان از شرکت داری به محرومیت زدایی

آخرین خبرها از پرونده ثبت جهانی دره خرم‌آباد

آتش‌سوزی در جنگل‌های معمولان/ علت حادثه چیست؟

مسابقات دو صحرانوردی مردان و زنان در لرستان برگزار شد

آتش‌به‌جان جنگل‌های معمولان افتاد

جشن تولد دختر محسن یگانه روی صحنه کنسرت پدرش/ ویدئو

راز شکست این تیم پرستاره چه بود؟

ناچیز بودن عملکرد بانک‌ها در حوزه مسکن تایید شد

نفت در مدار افزایش قیمت

دارندگان سهام عدالت بخوانند/سود جدید تا پایان آذر واریز می‌شود؟

آتش‌سوزی در کوه لهور معمولان/باز هم انسان!

‌پلدختر ‌پزشک متخصص ‌بیهوشی ندارد/ امام جمعه هشدار داد

ضرورت آسیب‌شناسی در زمینه مسائل فرهنگی

اهدا طلا توسط دانش‌آموزان خرم‌آبادی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان

ماسک جدید مرد نارنجی؛ چه در سر ترامپ می‌گذرد؟

حباب سکه چقدر است؟

کشف معدن 1000 تنی طلا در چین

توزیع برنج تنظیم بازار با قیمت 45 هزار تومان